O nas
Nadrzędnym celem naszej placówki jest
wszechstronny rozwój ucznia. Swoje zainteresowania uczniowie mogą poszerzać na zajęciach pozalekcyjnych. Oferta zajęć jest bardzo szeroka,
w zależności od zainteresowań uczniów.
Pracuje tu
wysoko wykwalifikowana kadra pedagogiczna, która na bieżąco udoskonala poziom swego wykształcenia. Szkoła chce wspierać rodzinę w jej pracy wychowawczej, mądrze towarzyszyć uczniowi w jego rozwoju oraz stwarzać mu
wartościowe środowisko wychowawcze.
Staramy się, by absolwenci posiadali umiejętności wyrażania własnych opinii i
odnalezienia się w aktualnych realiach. Nauczyciele i rodzice mają poczucie wspólnoty celu, którym jest
wszechstronny rozwój dziecka.
Kształcimy na wysokim poziomie, który gwarantuje bardzo dobre przygotowanie uczniów do następnego etapu edukacji oraz
życia we współczesnym świecie. Nasi uczniowie od lat odnoszą sukcesy w nauce
i sporcie, uczestniczą z powodzeniem w wielu konkursach.
Nasza szkoła od początku swojego istnienia dążyła do wypracowania optymalnych warunków
wielostronnego rozwoju osobowości uczniów, stwarzania warunków dla rozwoju zainteresowań i talentów w rozwoju
w różnych dziedzin wiedzy oraz umiejętności. Uczniowie uczą się w szkole
języków obcych.
NASZA SZKOŁA:
- wspomaga wychowawczą rolę rodziny
- podejmuje działania na rzecz pomocy materialnej dla uczniów znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej, odpowiednich do ich potrzeb i możliwości szkoły
- zapewnia pełne bezpieczeństwo w czasie zajęć organizowanych przez szkołę oraz pro zdrowotne warunki życia uczniów nauczycieli
- umożliwia uczniom rozwój talentów zainteresowań poznawczych, społecznych i sportowych
- umożliwia organizowanie indywidualnego toku nauczania uczniom niepełnosprawnym
- kieruje uczniów z trudnościami dydaktyczno–wychowawczymi – za zgodą rodziców – na badania do Poradni Psychologiczno–Pedagogicznej
- kształtuje u młodzieży świadomy odbiór środowiska przyrodniczego, miłość i szacunek dla różnorodnych form życia, właściwą i aktywna postawę wobec przyrody i jej ochrony
- zapewnia uczniom pełen rozwój umysłowy, moralno–emocjonalny zgodnie z potrzebami i możliwościami psychofizycznymi, poszanowaniem godności osobistej, wolności światopoglądowej i wyznaniowej, poczuciem tożsamości narodowej i etnicznej